Lifeline (Luce per sempre)

Ed ecco arrivare il testo della nuovissima collaborazione di Anastacia assieme ai Modà:

Lifeline (Luce per sempre)
I feel the knife at my throat
And it cuts and it burns
Have you no mercy
You laugh as I twist and I turn
Crushing the air in my chest
Till there is no air to breathe
Pray there’s a way to escape
But the joke is on me
Show me some hope
Show me some light
Cause I got nothing left in my tonight
If I don’t go
If I say no
Is it the end?
Somebody tell me
Have I just wasted a life time?
Show me some hope
God it’s so cold
Throw me a lifeline
It’s so cold
It’s so cold
Throw me a lifeline
Scappo perché so che non saprei dirti di no
Vorrei giurarti che tornerò presto ma no
Non posso dirtelo
Lasciarti in bilico mai ooh mai
Piuttosto insultami con tutto l'odio che hai
Quello che so e che vorrei
Sta dentro tutte le cose che sei
If I don’t go
If I say no
Is it the end?
Graffi che parlano e mi ricordano che ci sei
Dentro i miei guai
Nel buio tu sei
Luce per sempre
Dentro i miei guai
Nel buio tu sei
Luce per sempre
Luce per sempre
Now you've gone and done it
If I don’t go
If I say no
Is it the end?
Graffi che parlano e mi ricordano che ci sei
Dentro i miei guai
Nel buio tu sei
Luce per sempre
It’s so cold
It’s so cold
Throw me a lifeline
Luce per sempre
A lifeline
Luce per sempre

Lo Staff